English

تقدیر تولیت مسجد مقدس جمکران از دست اندرکاران و زائران جشن بزرگ نیمه شعبان

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری باشکوه و میلیونی جشن بزرگ نیمه شعبان در این مکان مقدس، از تمام دست اندرکاران، خادمان و زائرانی که در برپایی آن مشارکت داشتند، تقدیر کردند.

تقدیر تولیت مسجد مقدس جمکران از دست اندرکاران و زائران جشن بزرگ نیمه شعبان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد در مراسم شکرگزاری خادمین مسجد مقدس جمکران که در پایان جشن های نیمه شعبان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت پرخیرو برکت امام عصر(عج)، با اشاره به اینکه در همه جای عالم به این مناسبت مراسم و محافل زیادی برگزار شد، اظهار کردند: در کشورهای اسلامی و کشورهایی که مسلمانان در آنجا زندگی می کنند، در مساجد، حسینیه ها، مهدیه ها و تکایای اقصی نقاط عالم برای تولد پرنور حضرت ولی عصر(عج) مراسم برگزار شد، در کشورماهم در همه شهرها بین همه مذاهب مراسم زیادی برگزار شد، اما دیدگان و قلب های عاشقان و منتظران امام زمان(عحج) در مسجد مقدس جمکران بود، چرا که صاحب این مکان فرمودند قلبها را به این مکان و این زمین مقدس الهی ترغیب کنید. 

ایشان ادامه دادند: مراسم مسجد مقدس جمکران به دست شما برادران و خواهران خادم برگزار و این عظمت با دستان پرتوان شما خلق شده است و زائران زیادی از شهرها، استان ها و کشورهای مختلف به این عظمت نگاه کردند و روحشان در این مکان مقدس بود.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه زائران این آستان مقدس به خدمتی که شما ارائه می دهید غبطه می خورند؛ ابراز کردند: من از همه تلاش های شما تشکر می کنم و دعا می کنم این خدمات شایسته ذخیره آخرت شما قرار گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد افزودند: از همه مردم قم تشکر می کنم که این جشن با عظمت با محوریت آنان برگزار شد و اهالی قم میزبان این مراسم باعظمت و خیل میلیونی مهمانان آن بودند و در برگزاری این مراسم بزرگ شریک شدند. مردم قم خانه های خود را به روی زائران بازکردند و حسینیه ها، مساجد و مدارس در این ایام در اختیار زائران و مسافران قرار داده شد.

ایشان گفتند: زائرین از همه شهرهای ایران، همه کشورها و ملیت های مختلف با هر رنگ و زبانی در این جشن بزرگ شرکت کردند و ما از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم. 

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران به حضور پرتعداد مواکب مردمی برای میزبانی از زائران اشاره و اظهار کردند: از همه کسانی که از شهرهای مختلف آمدند و در این مراسم موکب زدند و شبانه روز در خدمت زائران بودند، اطعام و پذیرایی کردند تشکر می کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد در پایان خاطرنشان کردند: از همه مسئولین استانی و کشوری که در برپایی جشن نیمه شعبان به میدان آمدند و حمایت کردند تشکر می کنیم. از همه کسانی که در داخل و خارج کشور خود را نسبت به مسائل این مکان مقدس مسئول می دانند قدردانی می کنیم و دعا می کنیم خدای متعال در سال آینده هر زمان که مصلحت است اجازه دهند مولای ما از پشت پرده غیبت ظاهر شوند و از خدای متعال می خواهیم در سال های آینده این مراسم باعظمت با حضور امام زمان(عج) و مردم همه کشورهای عالم به ویژه مردم یمن، غزه، سوریه و... برپا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه