English

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جوان و روز مهندس

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز مهندس رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز جوان یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز مهندس سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی را تبریک گفت.

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز جوان و روز مهندس
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، متن کامل پیام رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که با تلاش و همت برای سرفرازی کشورشان گام بر می دارند. در ایران اسلامی جوانان غیور ما با شهادت، جهاد علمی، رونق تولید و... با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیشرفت ایران اسلامی دارند.

جوانان ما در جبهه جهاد علمی و جهاد فرهنگی در دانشگاه ها بسیار خوش درخشیده اند.ایران اسلامی از نظر انتشار مدارک علمی در ۲۰۲۳ رتبه را۱۴ در جهان و جایگاه نخست را در بین کشورهای اسلامی از آن خود کرد. جهش علمی جوانان ما با تاکید بر تهذیب و توجه به مبانی اخلاقی بوده است و این پیشرفت های علمی، علم نافع را که به رشد بشریت کمک می کند، به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت این ایام خجسته، روز جوان و روز مهندس را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. سربلندی، بهروزی و شادکامی جوانان ایران اسلامی را که در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند را از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه