English

۸۲ درصد تعهد پرداخت وام ازدواج استان قم انجام شده‌است

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: ۸۲ درصد تعهد پرداخت وام ازدواج استان قم انجام شده‌است.

۸۲ درصد تعهد پرداخت وام ازدواج استان قم انجام شده‌است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

ابراهیم سانی‌خانی روز شنبه در نشست خبری هفته جوان ۱۴۰۲ در محل معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: جشن بزرگی به مناسبت هفته جوان یکم اسفندماه در مجموعه خانه مهندس قم با حضور ۱۱ هزار نفر از جوانان برگزار و ۳۰ جوان برتر استان، در این جشن تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: رویکرد امسال در زمینه جشن جوانان این است که خود آنان برگزاری جشن را پیگیری کرده و اجرا می‌کنند و اداره‌کل ورزش و جوانان فقط پیشتیبانی مادی و معنوی را انجام می‌دهد و گروه‌های مردمی و جهادی پای کار هستند.

وی بیان کرد: درحاشیه برگزاری جشن بزرگ هفته جوان در استان قم، برنامه‌های مشاوره ازدواج، روانشناسی، اقتصادی و کار و اشتغال ارائه می‌شود.

سانی‌خانی افزود: چهارم اسفندماه نیز جشن دیگری با عنوان "جوان انقلابی، استکبار ستیزی و عزت ملی" را ساماندهی کرده‌ایم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: شعار هفته جوان "جوان ایرانی، پرچمدار عزت و پیشرفت" برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است و امسال جوانان و تشکل‌های آنان برنامه‌های هفته جوان را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته جوان از ۳۰ بهمن در استان قم آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند گفت: در این هفته برگزاری نشست‌های‌ گفت و گوی جوانان و پاتوق‌های فرهنگی در نقاط مختلف استان را خواهیم داشت و غبارروبی گلزار شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم ترتیب خواهد یافت.

سانی‌خانی ابراز داشت: برگزاری برنامه ویژه دانش بنیان‌ها با همکاری دانشگاه‌های استان، برگزاری اردوهای روایت پیشرفت، برنامه پاکسازی طبیعت و محیط زیست، برگزاری کارگاه های خلاقیت و نوآوری، برگزاری نشست‌های هم اندیشی جوانان با مسوولان استانی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و مشاوره جوانان و خانواده در مسیر مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان و برگزاری جشن ازدواج از دیگر برنامه های هفته جوان در قم می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: تا آخر دی‌ماه امسال، ۸۲ درصد از کل وام‌های مرتبط با حوزه ازدواج جوانان پرداخت شده و صف انتظار برخی مرتبط با حوزه ضمانت آنهاست.

وی ادامه داد: برخی بانک‌ها تعامل خوبی برای پرداخت وام ازدواج نداشته‌اند و ۱۰ هزار و ۵۹۸ فقره وام ازدواج تا پایان دیماه در استان قم اخذ شده‌است.

وی بیان کرد: ۲هزار و ۶۱۳ فقره وام ازدواج اکنون در قم در صف انتظار است و این استان اکنون در پرداخت وام، رتبه هشتم کشور را دارد.

سانی‌خانی افزود: برخی بانک‌های خصوصی تعامل خوبی برای پرداخت وام ازدواج نداشته‌اند و موضوع با تصمیم‌گیری در ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در دست پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه