English

دعوت رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن ، جامعه دانشگاهی صنعتی قم را جهت حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، متن پیام رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ سوگند به سپیده‏‌دم و به شب‌هاى دهگانه و به زوج و فرد و به شب وقتى سپرى شود.

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن یادآور رهبری مدبرانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری مردمی است که پایه ظلم ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی را درهم شکستند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که ایران عزیز که روزی مستعمره کشورهای غربی بوده است، امروز به یک کشور تولید کننده تبدیل شده. امروز میهن عزیزمان نگین درخشانی در خاورمیانه است و در حوزه های مختلف، به ویژه علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته که در توسعه پایدار کشور نقش اساسی را ایفا می کند. از سوی دیگر از لحاظ نظامی ایران عزیز یک قدرت مهم و شاخص در منطقه محسوب می شود به حدی که دشمن را ملزم به عقب نشینی کرده است. امروز دشمنان ما توان جنگ رو در رو را با ایران ندارند به همین دلیل دست به ترور نخبگان علمی و سیاسی ما زده اند یا با انجام عملیات های تروریستی و کشتن مردم بی گناه عمق ترس و نفرت خود را از این نظام مقدس به تصویر می کشند. اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری، فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن را به مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و جامعه ولایت مدار صنعتی قم را به حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت می نمایم تا همگام با آحاد مردم با حضوری مقتدرانه عزت و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه