English

مسمومیت ۷ نفر با گاز منوکسید کربن در استان قم

رئیس مرکز اورژانس 115 قم گفت: شب گذشته در دو روستای قم، مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به اورژانس قم گزارش شد که بیماران به بیمارستان منتقل شدند.

مسمومیت 7 نفر با گاز منوکسید کربن در استان قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، بهزادی نیا در گفت‌وگویی اظهار داشت: در روستای موجان قم مسمومیت به علت نشت لوله بخاری گزارش شد که مصدومان حادثه که یک خانم 50 ساله به همراه دو آقا 20 و 14 ساله بودند به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان داشت: قبل از اعزام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس انجام و در حال حاضر وضعیت سه بیمار مسموم شده، مناسب گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس 115 قم گفت: در حادثه دیگری در روستای سراجه که ساعت 3:41 دقیقه نیمه‌شب به اورژانس 115 قم گزارش شد، بازهم حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن بود که بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: این حادثه 4 بیمار به همراه داشت که شامل یک آقای 38 ساله و یک خانم 33 ساله و دو دختر هشت و 16 ساله بود که بعد از اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس انجام شد.

بهزادی‌نیا گفت: حال این بیماران نیز مساعد است و با توجه به این که رضایت به انتقال به بیمارستان نداشتند، پس از دریافت خدمات اولیه درمانی وضعیت مناسب پیدا کردند.

وی با بیان این که این بیماران نیز به دلیل مشکل نشتی لوله بخاری دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند، گفت: از همشهریان تقاضا می‌کنیم حتماً بررسی‌های لازم در خصوص رفع مشکل دودکش‌های بخاری را مدنظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه