English

دوره آموزشی محیا ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

دوره محیا در دو بخش حضوری و مجازی ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

دوره آموزشی محیا ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، در دوره مجازی طی ده جلسه به مهارت‌های ارتباطی همسران، مدیریت در زندگی مشترک، قواعد اصلاح نگرش به زندگی، اصول درخواست از همسر مطرح شد.

در دوره حضوری نیز دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم کارگاه تعادل بین کار و زندگی را برگزار کرد.

در این دوره دکتر رضایی نور با اشاره به سیاستگذاری‌های جدید در وزارت علوم،تحقیقات و فناوری افزود: با توجه به نیاز مبرم کشور به خودکفایی و تولید، مسئولین وزارتی تلاشی شبانه روزی برای ارتقای علم و فناوری کشور دارند. در این راستا دانشگاه‌ها نیز باید فعالیت و تلاش خود را مضاعف کنند.

وی افزود:دانشگاه صنعتی قم هم با رتبه‌هایی که اخیرا در شاخص‌های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و ارتباط با صنعت از جانب وزارت علوم تحقیقات و فناوری کسب کرده است به بخشی از وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

دکتر رضایی نور با اشاره به اینکه هم اکنون جنوب لبنان آماج حملات دشمن است افزود:امروز دشمنان می‌خواهند مسلمانان را هر طور که شده نابود کنند، پس مسلمانان باید خود را آمائه تر از دیروز کنند. همانطور که ایران اسلامی در پزشکی حرف برای گفتن دارد و توانسته است در توریسم پزشکی بسیار موفق عمل کند، در سایر موارد هم باید تلاشی مضاعف داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت : امروز حضور در انتخابات جهاد محسوب می شود چرا که با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح به پیشرفت ایران عزیز کمک شایانی می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر جمشیدی از اساتید برتر حوزه و دانشگاه در خصوص فرزند پروری، نقش والدین در تربیت فرزندان و شناسایی مراحل رشد کودکان سخنرانی کرد .

همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر سرلک از اساتید برتر حوزه و دانشگاه در خصوص آرامش در زندگی و نگرش صحیح به مسائل در زندگی توضیحاتی را ارائه نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه