English

اعتکاف یکی از کامل‌ترین عبادات برای تقرب الهی است

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به معتکفین ایام البیض سال ۱۴۰۲ تاکید کرد که این آیین یکی از کامل ترین عبادات برای تقرب الهی است.

اعتکاف یکی از کامل‌ترین عبادات برای تقرب الهی است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت الله مکارم شیرازی در این پیام آورده است: دعا یکی از بهترین وسایل ارتباط بندگان با خداوند متعال و اعتکاف یکی از کامل‌ترین عبادات برای تقرب به حق تعالی و تهذیب و تزکیه نفس است.

پیام حاکی است: زمان اعتکاف، بهترین زمان‌ها و مکان آن، برترین مکان‌ها و روزه داری در آن، بالاترین حالت عبد است؛ تجربه فضایی به دور از هیاهو و مشغله‌های دنیای مادی و چشم پوشی از لذات و توجه به خداوند سبحان و سپس دست‌یابی به مغفرت و رضوان او، دستاورد مهم اعتکاف است.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: اینجانب به همه برادران و خواهران معتکف، به خصوص جوانان عزیز این توفیق الهی را تبریک گفته و به آنان توصیه می‌کنم از این موقعیت بیشترین و بهترین بهره‌ها را ببرند و مراقبت کنند اسباب غفلت و بطالت در این فضا باعث از دست دادن فرصت‌ها نشود.

در ادامه پیام آمده است: لازم است برنامه ریزان و خادمان سعی کنند از این فرصت‌ طلایی با برنامه‌های معنوی و پرمحتوا بهترین میزبانی را از مهمانان الهی به عمل آورند.

این پیام می افزاید: از خداوند منان، توفیق صحت و سلامت معتکفین و استجابت ادعیه و برآورده شدن حوائج را مسألت می‌نمایم و از همه دست‌اندرکاران و مسوولان برگزاری این مراسم معنوی، تقدیر و تشکر داشته و امیدوارم اینجانب و همه بازماندگان از این مراسم مبارک، مشمول دعای اعتکاف کنندگان قرار گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه