English

صدور پروانه بهره‌برداری ۱۵ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در قم

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا انتهای آذرماه، علاوه بر صدور ۱۸ جواز تاسیس برای ایجاد واحدهای تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی استان، پروانه بهره‌برداری به‌منظور راه‌اندازی ۱۵ واحد در این بخش نیز صادر شد و بهره‌برداران آن‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

صدور پروانه بهره‌برداری ۱۵ واحد صنایع تبدیلی و غذایی در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، محمد رضا حاجی رضا روز پنجشنبه درگفت‌وگویی بیان داشت: بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده در خصوص اشتغالزایی واحدهای راه‌اندازی شده در سامانه رصد اشتغال، آغاز به کار این واحدهای تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی استان، موجب ایجاد اشتغال برای ۳۸۹ نفر شده‌است.

وی افزود: حوزه صنایع تبدیلی و غذایی از جمله بخش‌های مهم و راهبردی سازمان جهاد کشاورزی قم برای جذب سرمایه‌گذاران است و ما از حضور تشکل‌های خصوصی برای راه‌اندازی واحد تولیدی در این زمینه که موجب افزایش سطح درآمد و اشتغال در بخش کشاورزی استان می‌شود، حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با استفاده از ظرفیت صنایع تبدیلی و غذایی‌، ماموریت اصلی سازمان جهاد کشاورزی قم در خصوص تامین امنیت غذایی مردم استان در شرایط بهتری محقق می‌شود و با فرآوری محصولات خام کشاورزی به مواد غذایی متنوع، شاهد کاهش ضایعات و جلوگیری از اسراف در فرآیند تولید تا عرضه محصولات کشاورزی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه