English

ربا صنعت‌گران کشور را بیچاره کرده است

رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت معدن و تجارت گفت: ربا صنعت‌گران کشور را بیچاره کرده است.

ربا صنعت‌گران کشور را بیچاره کرده است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، علی گلشنی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه کشور چین ۳۰ سال پیش کاملاً یک کشور عقب‌مانده بود؛ ولی در عرض ۲۰ سال پیشرفت زیادی کرد اظهار کرد: مهم‌ترین علت پیشرفت چین این است که به بسیاری از اصول اسلامی ما عمل می‌کنند و از قوه تعقل و برنامه‌ریزی بیشتر استفاده کردند.

وی با بیان اینکه ربا صنعت‌گران کشور را بیچاره کرده است، گفت: ما در حرکت‌های اجتماعی که انجام دادیم حدود ۵ سال است که یک جنبش مبارزه با ربا را راه انداختیم و تا کنون نزدیک ۱۲ هزار نفر در این جنبش فعال هستند و به دنبال این هستیم دستورات دینی را در کشور احیا کنیم.

رئیس شورای تحول و پیشرفت صنعت معدن و تجارت با اشاره به کم‌رنگ‌شدن فرهنگ مطالعه و استفاده از دانش روز در میان مدیران گفت: مدیران چینی از نظر فرهنگی با مدیران ما متفاوت هستند و باید روی فرهنگ کشور بیشتر کار شود.

وی گفت: ما تجربه گذشته را بررسی کردیم و مدیران توانمند و سالمی که در وزارت صمت کار کردند و به‌خاطر جریان‌های سیاسی کنار زده شده را شناسایی کردیم و تلاشمان بر این است که از همه ظرفیت‌های کشور برای بهبود صنایع کشور استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه