English

شرکت ۴۵ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در دوره های فنی و حرفه‌ای

45 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در دوره های فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

شرکت 45 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در دوره های فنی و حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مرتضی فیروزآبادی معاون رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیرعامل بنیاد حیات و عضو هیئت مدیره صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در همایش سراسری مدیران صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور که در سالن همایش های مجتمع حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: در تابستان سال جاری و با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای کشور تقریبا 45 هزار نفر دوره های مهارتی گذرانده‌اند که این امر می‌تواند کمک های شایانی به آینده این افراد و خانواده آنها کند.

فیروزآبادی با بیان اینکه در تخصیص وام های اشتغال نهایت دقت را بکار بردیم، خاطرنشان کرد: این صندوق ضمن اولویت قرار دادن ملاحظات قانونی فرآیند تخصیص وام را به صورت منظم دنبال کرده.

وی ادامه داد: خدمات تسهیلات بسیار مهم است و باید به صورت منظم دنبال شود اما کافی نیست و باید به پایداری مشاغل گذشته هم توجه ویژه‌ای کرد. 

مدیرعامل بنیاد حیات ضمن بیان این که در دو سال گذشته نهاد بنیاد حیات و صندوق تضمین تاسیس شده‌اند، تصریح کرد: پنج مجموعه‌ای که از قبل تاسیس شده بودند به اضافه معاونت اشتغال کمیته امداد با هم مجتمع شدند و بنیاد حیات را که با هدف تمرکز بر خدماتی که پایداری مشاغل برقرار و درآمد آن را افزایش دهد، تشکیل دادند.

وی در تشریح زیر مجموعه های نهاد بنیاد حیات ابراز کرد: این پنج مجموعه متشکل سه تا شرکت از مجتمع اقتصادی شامل شرکت صنعت آفرینان بود که در زمینه بازاریابی فعالیت می‌کرد، شرکت ارزش‌آفرینان بود که تمرکز اصلی آن خدمات مورد نیاز آشتغال بود و سوم شرکت کارگزاری بیمه است همچنین صندوق تضمین و صندوق نوآوری اجتماعی نیز دو عضو دیگر این مجموعه هستند که مسئولیت فناوری به اشتغال را بر عهده دارند. 

فیروزآبادی با اشاره به نهاد دوم تازه تاسیس کمیته امداد بیان کرد: صندوق تضمین دومین نهادی است که با هدف کاهش هزینه های مبادله تاسیس شده است و تسهیل‌سازی فرایند های بانکی را بر عهده دارد.

وی در آخر گفت: هدف اصلی کمیته امداد در این حوزه این این است که هر مددجویی که در صدد ایجاد شغل است، فرایند اجرایی راحت‌تری را در پیش رو داشته باشد و کمیته امداد هم حداکثر توان خود را برای کمک این عزیزان به کار می‌گیرد.کار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه