English

حضور «مرکز رشد و نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم» در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم از حضور غرفه مرکز رشد و نوآوری سلامت دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه به مدت سه روز از غرفه مرکز رشد و فناوری دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

حضور «مرکز رشد و نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم» در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، رحیم عالی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: غرفه مرکز رشد و نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم به مدت سه روز میزبان اساتید، اعضای هیئت‌علمی،دانشجویان، پرسنل  و کارکنان و همچنین سایر بازدیدکنندگان بود که از این غرفه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری بازید به عمل آوردند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان قم و نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم با موضوعات مختلفی چون صنعت، پزشکی، بهداشت، ساختمان و ... از روز ١٣ الی ١٥ آذرماه در محل باغ‌موزه دفاع مقدس واقع در میدان مفید برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مرکز رشد و نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه چهارده واحد فناور و شرکت دارای محصول ازجمله بینا چشم ایرانیا، آرمین الوند پویا، ژاو گستران شکیل، آویژه گزین سبز آرا، تحقیق و توسعه احیا طب دارو طبیعت، آنا تجهیز لوتوس، سایا پردیس آرنیکا، نیک داروی شفا ساز امیران و.... حضور پیدا کردند و ایده‌ها و محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند که با استقبال کم‌نظیر اساتید، دانشجویان و بازدیدکنندگان روبرو شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه