English

فرمانده سپاه قم مطرح کرد:

لزوم ورود دانشجویان بسیجی به مدارس/ دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب نقش موثری داشتند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تصریح به اینکه دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، گفت: با توجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فضای مدارس، دانشجویان بسیجی باید به این فضا ورود کنند و اقداماتی را ضمن رفع این آسیب‌ها انجام دهند.

لزوم ورود دانشجویان بسیجی به مدارس/ دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب نقش موثری داشتند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، در آستانه روز دانشجو، سردار محمدرضا موحد در نشستی صمیمانه با شورای مرکزی، فرماندهان و نخبگان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر بسیج دانشجویی استان قم، طی سخنانی اظهار داشت: دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

سردار موحد با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج گفت: اولین مطالبه ،جهاد تبیین است که دانشجویان و بسیجیان می‌توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) ادامه داد: جهاد خدمت دومین مطالبه مقام معظم رهبری از بسیج است که در این موضوع، گروه‌های جهادی با فعالیت در عرصه‌های مختلف نمایان می‌شوند.

سردار موحد جهاد امیدآفرینی را سومین مطالبه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از بسیج برشمرد و اذعان داشت: جهاد امیدآفرینی با تاسی بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: دشمن ایمان و امید را آماج قرار داده است، بسیار اهمیت دارد.

سردار موحد با تاکید بر فعال شدن اعضای شورای حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی و‌ اردوهای جهادی دانشجویی ابراز کرد: در وهله اول اردوهای جهادی، خدمت‌رسانی انجام می‌شود و در وهله دوم نیز اثر مثبتی بر دانشجویان حاضر در اردو‌ خواهد داشت ضمن اینکه این حرکت یک کار تربیتی است و بصورت دو جانبه بر خدمت‌رسان و خدمت گیرنده تاثیر مثبتی می‌گذارد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاستی‌های در بخش‌های از استان قم در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، علمی و ... بسیج دانشجویی می‌بایست در این زمینه‌ها بیش از پیش فعال بشود.

فرمانده سپاه استان قم یادآور شد: امروز دشمن با محوریت جنگ شناختی در جنگ ترکیبی، اذهان و قلوب نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است.

در پایان این نشست صمیمی، سردار موحد با اهداء لوح تقدیر و هدیه به تعدادی از دانشجویان بسیجی قم، از تلاش‌های آنها تجلیل نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه