English

امیرآبادی تاکید کرد؛

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تشکیل نظام اداری در دوشهرستان جدید قم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته قم چون تک شهرستانی بود در بحث‌های بودجه‌های ملی با مشکل مواجه بودیم الان هم که دو شهرستان به آن اضافه شده،‌ بودجه و اعتبارات لازم به خصوص در زمینه تشکیل نظام اداری برای آن‌ها مناسب نیست.

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تشکیل نظام اداری در دوشهرستان جدید قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، احمد امیر آبادی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در استانداری بیان داشت: نیاز است که شهرستان‌های جدید منابع لازم برای ایجاد ساختار منابع انسانی از باب پشتیبانی‌های مالی را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به طرح مونوریل اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح از نظر تامین منابع مالی بر عهده دولت است و حمایت ویژه دولت را برای تعیین تکلیف می‌خواهد،‌ به خصوص که موضوع مونوریل مورد تاکید رییس جمهور نیز است.

وی همچنین افزود: نکته دیگر فاضلاب قم است، الان در بخش‌هایی از این شهر مشکل فاضلاب جدی شده و نیاز است تا در بودجه سال آینده نسبت به این مساله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: مساله بعدی موضوع مترو قم می‌باشد که نیاز است مورد توجه خاص دولت قرار گیرد، ما می‌خواهیم در سفر دوره دوم آقای رییس جمهور به قم فاز نخست مترو این شهر افتتاح شود.

وی افزود: قم در مرکز کشور است اما حاشیه نشینی و کمبودهایی دارد، اکنون مناطقی در قم داریم که مردم فقیری دارد و آنان نیازمند حمایت هستند، بنابراین لازم است در بودجه‌های ملی نسبت به رفع محرومیت‌ها در استان توجه شود.

وی همچنین در خصوص لزوم تامین منابع درآمدی نهادهای فرهنگی تاثیر گذار، بیان داشت: برخی از این نهادها نیروی انسانی فراوانی دارند و منبع درآمد آن‌ها همین ردیف‌های فرهنگی است که لازم است به موقع تخصیص یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه