English

با حکم مدیرکل کمیته امداد استان قم:

معاون اشتغال کمیته امداد استان قم منصوب شد

مدیرکل کمیته امداد استان قم در جلسه شورای مدیران این نهاد، حکم انتصاب «محمود تلخابی» را به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم به وی ابلاغ کرد.

معاون اشتغال کمیته امداد استان قم منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت الاسلام والمسلمین محمدطه مِهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اینکه تغییر و تحول موجب نگرش و بینش جدید در یک مجموعه است گفت: پیشرفت و تعالی سازمان و بهبود وضعیت مددجویان و توانمندی آنها از جمله اهداف کمیته امداد در این تغییرات و انتصابات است.

 متن حکم مدیرکل کمیته امداد برای انتصاب معاون اشتغال و خودکفایی این در استان به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای محمود تلخابی

با عنایت به کسب تجربیات مفید در مسئولیت‌های قبلی و مصوبات کمیته انتصابات استان، به موجب این حکم جناب‌عالی به عنوان معاونت اشتغال و خودکفایی در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و تحت توجهات و عنایات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، با الهام از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی و با بهره‌گیری از اصول و ارزشهای اسلامی، مطابق آیین نامه و دستورالعمل‌های مربوطه در جهت اهداف و سیاست‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) بر اساس شرح وظایف تعیین شده تمامی سعی خویش را در خدمت بیش از پیش به محرومان و نیازمندان و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته، موفق و مؤید باشید.

تلخابی پیش از این چهار سال رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این نهاد در استان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه