English

با حضور تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم؛

مانور بزرگ منطقه‌ای شرایط اضطراری وزارت نیرو در استان تهران برگزار می‌شود

مانور بزرگ منطقه‌ای شرایط اضطراری وزارت نیرو در استان تهران برگزار می‌شود.

مانور بزرگ منطقه‌ای شرایط اضطراری وزارت نیرو در استان تهران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مانور بزرگ صنعت آب و برق در استان تهران با سناریو وقوع حادثه فرضی با حضور تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم به عنوان شرکت یاری رسان برگزار خواهد شد.

این مانور که با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق، شرکت های آب و فاضلاب و سازمان های مرتبط انجام می شود، به منظور ارائه خدمات در شرایط ویژه ناشی از مخاطرات طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان و آتش سوزی طراحی شده است.

محمد ارجمندزاده معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم در این خصوص گفت: طی این مانور تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تداوم اختلال در حوزه تامین برق و آب مورد نیاز شهروندان مناطق آسیب دیده فرضی اتخاذ شده و اقدامات فنی و اجرایی به منظور خدمت رسانی به مناطق مورد هدف انجام خواهد شد.

وی افزود: در این مانور که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر ادامه خواهد داشت، تیم های امدادی و بازسازی شرکت توزیع نیروی برق استان قم به همراه تجهیزات و وسایل مورد نیاز در محل های مشخص شده حضور خواهند یافت و با انجام عملیات لازم، تامین برق و آب را در اسرع وقت برقرار خواهند کرد.

ارجمندزاده تاکید کرد: این مانور به منظور افزایش آمادگی و توانمندی نیروهای عملیاتی و تجهیزاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در مواجهه با مخاطرات طبیعی و ارائه خدمات بهینه به مشترکان با ایجاد هماهنگی کامل با شرکت های توزیع استان های همجوار و تعیین شده به عنوان یاری رسان در زمان بروز بحران ها طراحی و اجرا می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه