English

بازدید وزیر کشور از غرفه وزارت نیرو در نمایشگاه روایت پیشرفت

احمد وحیدی دستجردی وزیر کشور از غرفه وزارت نیرو در نخستین نمایشگاه «روایت پیشرفت» که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت برپا شده است بازدید کرد.

بازدید وزیر کشور از غرفه وزارت نیرو در نمایشگاه روایت پیشرفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، نخستین نمایشگاه «روایت پیشرفت» به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به منظور نمایش دستاوردهای دوساله دولت مردمی سه‌شنبه شب در مراسمی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمحمد آقا میری استانداری قم و برخی دیگر از شخصیت‌های لشکری و کشوری در باغ‌موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در قم افتتاح شد.

در این نمایشگاه وزارتخانه‌های نیرو، اقتصاد، ورزش و جوانان، کار، رفاه و تعاون اجتماعی و... به ارائه گزارشی از اقدامات خود در دولت سیزدهم می‌پردازند

بر اساس این گزارش وزیر کشور پس از افتتاح از بخش‌های مختلف این نمایشگاه که عملکرد دولت مردمی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف را طی دوساله گذاشته در معرض نمایش گذاشته بازدید کرد.

وحیدی دستجردی همچنین از غرفه وزارت نیرو در این نمایشگاه بازدید کرد و در جریان پیشرفت‌های صنعت آب و برق کشور طی دو سال گذشته قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این بازدید به ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات و فعالیت های صنعت آب و برق کشور پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه