English

وزیر جهاد کشاورزی:

معیشت مردم از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تلاش‌های این وزارتخانه برای حمایت از تولید گفت: توجه به معیشت مردم از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.

معیشت مردم از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی نیکبخت در اختتامیه اولین دوره آموزشی رسالت در قم با اشاره به اینکه تولید باید اولویت وزارت جهاد کشاورزی باشد، افزود: اقتصاد مردم نباید فراموش شود و معیشت آنان جزء اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به ماموریت های متعدد وزارت جهاد کشاورزی در بخش های مختلف گفت:با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری به مقوله تولید نگاه عملیاتی و ویژه‌ای خواهیم داشت چرا که سفره و معیشت مردم خط قرمز بنده و همکارانم در وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد و انشاءالله با یاری خدا و با وجود همه محدودیت‌ها تلاش می کنیم با روحیه جهادی و بسیجی بر مشکلات فائق شویم.

نیکبخت در ادامه افزود: انشاءالله با حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی، افزایش بهره وری،استفاده از منابع و استعدادها می‌توانیم کالاهای اساسی کشور را به سمت خودکفایی ببریم.

اولین دوره آموزشی تخصصی رسالت ۱۶ آبان در قم آغاز و امروز به کار خود پایان داد.

این دوره آموزشی با هدف توان افزایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی،حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی قم در سالن اجتماعات مجمع اسلامی محبین اهلبیت (ع) استان قم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه