English

رئیس اداره امور قرآنی اوقآف قم:

میزبانی قم از بخش معارفی مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: این استان در دیماه سالجاری میزبان ۹۰ شرکت کننده بخش نهایی معارفی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است.

میزبانی قم از بخش معارفی مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد صالح نژاد روز شنبه درگفت و گویی ابراز داشت: هم اکنون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم درحال برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مسابقات می‌باشد و ستادی نیز به منظور پیگیری فعالیت‌ها تشکیل شده‌است.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان بخش معارفی مسابقات بین المللی قرآن کریم در بخش‌های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر قرآن در ۲ بخش خواهران و برادران با هم رقابت خواهند کرد.

صالح نژاد یادآور شد: مسابقات مقدماتی استانی در ۲۷ مهرماه گذشته برگزار شده‌ است و در مرحله کشوری ابتدا در آذرماه مسابقه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و نفرات برتر دی‌ماه در قم مسابقه کتبی و نیز شفاهی شرکت می‌کنند.

وی افزود: مرحله استانی مسابقات بخش معارفی در قم نیز در محل بقعه امامزاده علی ابن جعفر(ع) برگزار و ۱۰ نفر برتر برای حضور در مسابقه غیر حضوری انتخاب شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم ابراز داشت: سال گذشته نیز مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات بین المللی قرآن کریم در قم برگزار و نفرات برتر آن اعلام شدند.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی مسابقات بخش معارفی در قم ایجاد شده‌است و استان هر سال میزبان این بخش خواهد بود.

هشت الی یازدهم بهمن ماه سال گذشته استان قم میزبان بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه بود.

در مرحله نهایی این مسابقات ۲۴ نفر در بخش تفسیر از قرآن کریم،‌ ۲۶ نفر در بخش صحیفه سجادیه و ۲۴ نفر در بخش نهج البلاغه شرکت کردند که از این تعداد ۳۸ نفر آقا و ۳۶ نفر زن بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه