English

معاون هماهنگ کننده سپاه قم:

درماندگی و ضعف صهیونیست ها با تداوم جنایت ها در غزه مشهودتر شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: درماندگی و ضعف صهیونیست ها با تداوم جنایت رژیم اشغالگر در نوار غزه، مشهودتر از هر زمان دیگری شده است.

درماندگی و ضعف صهیونیست ها با تداوم جنایت ها در غزه مشهودتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ امیر جعفری در گفت و گویی با اشاره به این که بعد از گذشت بیش از یک ماه از آغاز طوفان الاقصی، بیش از ۱۰ هزار تن از مردم و کودکان مظلوم بر اثر جنایات بی شرمانه صهیونیست ها در بمباران وحشیانه غزه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: با وجود این تعداد از شهدا و خسارات فراوان در غزه، مقاومت بی نظیر مردم و جوانان فلسطینی در این خطه‌ی پر تراکم باعث شده سران رژیم جعلی اسرائیل سردرگم و درمانده شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: طوفان الاقصی بیش از هر چیز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و ضعف های آشکار آن در ابعاد امنیتی، نظامی و اطلاعاتی را به دنیا نشان داد و به تعبیر مقام معظم رهبری، شکست اسرائیل در این قضیه ترمیم ناپذیر خواهد بود.

وی همچنین گفت: حمله وحشیانه به بیمارستان های غزه و کشتار کودکان و زنان و در روزهای اخیر تهدید به حمله اتمی در واقع اوج درماندگی و ضعف و از سویی حماقت صهیونیست ها را نشان می دهد چه آن که آن ها در عرصه نظامی و اطلاعاتی جنگ را به رزمندگان مقاومت اسلامی باخته اند و همچنین در عرصه بین المللی زمینه افزایش نفرت جهانی علیه خودشان را فراهم کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در چنین اوضاع و احوالی وظیفه هر مسلمان و بلکه هر انسان باوجدان و آزاده ای این است که چشم خود را بر روی جنایات بی سابقه صهیونیست ها در هفته های اخیر نبسته و به هر طریقی که می تواند این جنایات را محکوم کند، ضمن آن که تلاش در جهت روشنگری جهانی در این مساله یک اصل بسیار مهم و کلیدی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه در تحولات پس از طوفان الاقصی این است که این بار شاهد تحرکات مردمی گسترده در داخل آمریکا و اروپا در محکومیت جنایت صهیونیست ها هستیم و این مساله نشان می دهد که تداوم و شدت جنایت اسرائیل علیه غزه به آگاهی عمومی در سطح دنیا دامن زده است و به یاری خدای متعال همین آگاهی باعث می شود که بیش از پیش رژیم اشغالگر قدس دچار ضعف و اضمحلال شود.

جعفری افزود: با وجود درد و رنج ما از بابت مظلومیت مردم فلسطین و کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و جوانان در غزه، اما باید توجه کرد که خون مظلومان باعث بی آبرویی هر چه بیشتر صهیونیست ها در دنیا شده و ان شاءالله همین مساله در کنار تقویت روحیه و اندیشه مقاومت باعث می شود که اسرائیل در زمانی نزدیک به پایان عمر نحس خود برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه