English

طی دیداری صورت گرفت؛

تقدیر آیت‌الله سعیدی از اقدامات پدافند غیرعامل در سالگرد اغتشاشات

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اقدامات پدافندی خوبی که دررابطه‌با سالگرد حوادث تلخ پاییز سال گذشته انجام شد، گفت: اگرچه در این اقدامات در ابتدا کاستی‌ها و ناهماهنگی‌هایی وجود داشت اما در نهایت منجر به این شد که مردم امسال با اغتشاشگران همراهی نکنند و موجب دلسردی و عقب‌نشینی دشمن شد.

تقدیر آیت‌الله سعیدی از اقدامات پدافند غیرعامل در سالگرد اغتشاشات

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مهدی متقیان مدیرعامل پدافند غیرعامل استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اظهار کرد: از قوانین طبیعی این عالم این است که اگر افرادی باتدبیر و تلاش کاری را انجام دهند و مقاومت و استمرار داشته باشند اگرچه ممکن است هزینه بدهند؛ ولی حرکتشان به نتیجه می‌رسد.

وی گفت: خداوند در قرآن برای روحیه دادن به ما فرمود در مقابل دشمن کاهلی و سستی نکنید؛ زیرا اگر شما به رنج و زحمت می‌افتید آنها هم در رنج و زحمت هستند؛ ولی تفاوت شما با آنها این است که شما به چیزی امید دارید که آنها از آن محروم هستند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امید صهیونیست‌ها به خرافات و کج‌فهمی‌های نشأت‌گرفته از آموزه بی‌اساس خودبرتربینی یهود است، افزود: علایم و نشانه‌ها نشان می‌دهند که مردم مظلوم فلسطین پایبند به ارزش‌ها هستند و امیدواریم که به نتیجه نهایی برسند؛ ولی تا همین‌جا هم اینکه ملتی از سنگ و چوب شروع کردند و قدرتی که خود را در منطقه بلامعارض می‌دانست را به‌زانو در آوردند کار بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل مجموعه گسترده‌ای است که با همه مجموعه‌های کشور مربوط است و کار پیچیده و مهمی دارد، ادامه داد: باید در این مجموعه گسترده اولویت‌ها شناسایی شود و از افراد متخصص و کاربلد که وقت کافی داشته باشند استفاده شود و در جلسات از توجیه‌گری و مطالب غیرسازنده پرهیز شود تا به نتیجه مطلوب برسید.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اقدامات پدافندی خوبی که دررابطه‌با سالگرد حوادث تلخ پاییز سال گذشته انجام شد، گفت: این اقدامات اگرچه در ابتدا کاستی‌ها و ناهماهنگی‌هایی وجود داشت؛ ولی منجر به این شد که مردم امسال با اغتشاشگران همراهی نکنند و موجب دلسردی و عقب‌نشینی دشمن شد.

وی جهاد تبیین را بخش مهمی از پدافند غیرعامل دانست و افزود: اگر به‌درستی به وظایف خود عمل کنیم و خدا و دین خدا را یاری کنیم خداوند هم وعده یاری ما را داده است و به نتیجه خواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه