English

تقویت وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت:‌ وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان باید هرچه بیشتر تقویت شود.

تقویت وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار شیخ سید شمس الدین شرف الدین مفتی یمن و سید عبدالله هاشم السیانی؛ عضو مکتب سیاسی انصارالله یمن افزود: امروز کل استکبار جهانی حامی رژیم اشغالگر و پشت اسرائیل سفاک ایستاده است، ضروریست که کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر یکبار برای همیشه، این غده سرطانی را محو و نابود گردانند.

وی در ادامه به سابقه فتنه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بدانید کشورها و ملت‌های اسلامی پیشرفت نمی‌کنند و روی آرامش را نخواهند دید، مگر با محو و نابودی رژیم صهیونیستی.

آیت الله نوری همدانی گفت:‌ در این میان دو نکته بسیار ضروریست؛ نخست اینکه حضرت امام (رحمت الله علیه) معتقد بودند که همه مسلمانان جهان باید با هم متحد باشند. نکته دیگر اینکه حرکتی که درحال حاضر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محقق شده، باید ادامه داشته باشد و با اتحاد و مقاومت دشمن را نابود سازیم؛ اینطور نباشد که ظرف مدت کوتاهی مجدداً با این رژیم کودک کش پای میز مذاکره بنشینند، باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش بروند.

آیت الله نوری همدانی درادامه با بیان سوابق مردم یمن در عرصه ایمان، جهاد و شهادت اظهار داشت: یمن کشوری است که از صدر اسلام مشهور و معروف بوده و از ابتدا در صراط نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) گام برداشته است، تاریخ مجاهدت های مردم مسلمان یمن بسیار طولانی است.

وی گفت: سوابق مردم متدین و مجاهد یمن فراموش ناشدنی است. اخبار مجاهدت ها و مقاومت جانانه مردم این کشور باعث افتخار و غرور ماست. سلام و ارادت بنده را به مردم بویژه علمای یمن برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه