English

آقامیری:

استفاده از چادر نه فقط در حرم بلکه در سراسر شهر قم باید مورد تاکید قرار گیرد

استاندار قم گفت: باید بدون اغماض با واحدهای تولیدی و فروشگاه‌هایی که لباس‌های منافی عفت را تولید و به فروش می‌رسانند برخورد شود، زیرا تولیدات و واحدهای صنفی که فرهنگ ما را دچار مشکل کند در حقیقت به بنیان خانواده‌ها ضربه می‌زند و مشکل جدیدی درست می‌کند.

استفاده از چادر نه فقط در حرم بلکه در سراسر شهر قم باید مورد تاکید قرار گیرد

 گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد آقامیری استاندار قم در نشست فصلی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: ستادها خوب کار می‌کنند؛ ولی صف نداریم که مصوبات ستاد را ابلاغ و اجرا کند.

وی با بیان اینکه باید قم را با قم مقایسه کنیم، گفت: در حوزه حجاب و عفاف اگر ما حتی نسبت به یک نفر بی‌توجه باشیم مطمئن باشید که این نشر پیدا خواهد کرد و باید حتی برای رفع یک مورد بی‌حجاب در قم هم برنامه داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به محدودیت ضابطان قضایی در برخورد با متخلفان ابراز کرد: اگر جلوی واحدهای صنفی بدون مجوز گرفته نشود قطعاً بیشتر خواهد شد و اگر زمان بگذرد و برخورد فوری صورت نگیرد دیگر نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

وی با بیان اینکه باید با ابزارهای ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی برخورد شود، گفت: باید بدون اغماض با واحدهای تولیدی و فروشگاه‌هایی که لباس‌های منافی عفت را تولید و به فروش می‌رسانند برخورد شود، زیرا تولیدات و واحدهای صنفی که فرهنگ ما را دچار مشکل کند در حقیقت به بنیان خانواده ها ضربه می‌زند و مشکل جدیدی درست می‌کند.

آقامیری با تأکید بر اینکه آمران به معروف باید آموزش‌های متعددی را ببینند و بیش از محدوده شرع و قانون اقدامی نکنند، افزود: ما باید بتوانیم کارگاه‌های عملیاتی در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده از چادر نه فقط در حرم بلکه در سراسر شهر باید مورد تاکید قرار گیرد، افزود: از نگاه بنده همه قم حرم است و هر شخصی در قم بخواهد هتک حرمت کند برای ما قابل‌پذیرش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه