English

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده:

اعزام مبلغان تخصصی در دستور کار سازمان اوقاف است

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: مناسبت‌های تبلیغی از پنج به 9 مورد افزایش یافته‌اند و تلاش می‌کنیم در برخی مناسبت‌ها، حتما اعزام مبلغان تخصصی را داشته باشیم.

اعزام مبلغان تخصصی در دستور کار سازمان اوقاف است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شفیع‌زاده در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار کرد: اعزام تخصصی، رویکرد جدید اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف است و در این زمینه از ظرفیت مجمع نمایندگان طلاب هم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: تغییراتی در این زمینه در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف ایجاد شده و تلاش می‌کنیم تبلیغ تخصصی را در دستور کار قرار دهیم.
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در گذشته پنج مناسبت تبلیغی وجود داشت گفت: با تلاش صورت گرفته، این مناسبت‌ها به 9 مورد افزایش یافته‌اند و در ایامی مانند دهه فجر، هم اعزام عمومی و هم اعزام تخصصی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: سال گذشته، توفیق اعزام 17 هزار نفر مبلغ را به مناطق مختلف کشور داشتیم همچنین در دهه فجر، دو اعزام تخصصی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و در قالب سخنرانی های چند رسانه‌ای در بقاع متبرکه و مساجد سراسر کشور صورت گرفت.
شفیع‌زاده با بیان اینکه این اعزام‌های تخصصی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم تکرار شده است خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی 12 گانه از سال گذشته شروع شده و همزمان با هفته وقف امسال، هفتمین کارگروه با عنوان وقف و امامزادگان راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: زین پس حکم تبلیغ برای سرگروه‌های غیر تخصصی صادر نمی‌شود تا بتوانیم از بدنه مبلغان، تخصص در تبلیغ را مورد توجه قرار دهیم.
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: علاوه بر اینها و با هدف ارتقاء سطح تبلیغ، برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی آموزشی برای مبلغان به صورت جدی دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه