English

شهردار قم:

حذف پرونده‌های کاغذی از اولویت‌های شهرداری قم است

شهردار قم گفت: پرونده‌های کاغذی باید از فرایند کاری و اداری شهرداری قم حذف‌شده و آرشیو الکترونیکی شهرداری تقویت شود.

حذف پرونده‌های کاغذی از اولویت‌های شهرداری قم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحقق شهرداری الکترونیک اظهار کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری حذف پرونده‌های کاغذی است.

وی افزود: آرشیو الکترونیکی در شهرداری قم باید تقویت و به‌روزرسانی شود و باید به نقطه‌ای برسیم که در مناطق شهرداری نیاز به پرونده کاغذی وجود نداشته باشد.

شهردار قم تأکید کرد: یکی از دیگر موضوعاتی که باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد، استفاده از ظرفیت حداکثری نرم‌افزار سرای هشت است که شهرداری هزینه آن را پرداخت می‌کند و نباید ظرفیت مغفولی در استفاده از آن برای تسهیل امور وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان شهرداری قم گفت: این آموزش باید هم موضوعات تخصصی و هم مسائل اقتصادی را شامل شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه سالم‌سازی فضای اداری مسئله‌ای بسیار مهم است، افزود: در این عرصه نباید از برنامه‌هایی که می‌تواند موجب تقویت روحیه معنوی کارکنان شود، غافل شد چرا که ریشه درست کاری، سخت‌کوشی، خدمت به مردم، مدارا با مردم و دغدغه‌مندی، اعتقادات افراد است.

وی فرارسیدن روز قم را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: مهم‌ترین ویژگی و برجستگی شهر قم، وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) است که مانند نوری بر زندگی و شئونات این شهر تابان است و باید از آن بهره جست.

شهردار قم با بیان اینکه عملکرد شهرداری با زندگی روزمره مردم عجین است، گفت: تک‌تک کارکنان شهرداری قم باید نسبت به حفظ و حراست از اعتماد عمومی حساسیت داشته باشند.

وی افزود: این اعتماد مردم است که سرمایه اجتماعی شهرداری را ارتقا داده و موجب پیشبرد بهتر امور می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه