English

شهردار قم:

همکاری پلیس و شهرداری سبب ایجاد آرامش در بین مردم می‌شود

شهردار قم با تأکید بر اینکه همکاری پلیس و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، گفت: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عبادی و... حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

همکاری پلیس و شهرداری سبب ایجاد آرامش در بین مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز در دیدار با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، بر نقش پلیس در ایجاد امنیت کشور تأکید کرد و اظهار داشت: امنیت نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در این مسیر باید از کسانی که با ایثار جان خود این امینت را ایجاد می‌کنند، تقدیر کنیم.

وی پیروزی‌های جبهه مقاومت در حوادث اخیر در نوار غزه و شهرک‌نشینان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها سبب رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها شده که امیدواریم با تداوم این پیروزی‌ها شاهد محو رژیم غاصب صهیونیست از صحنه روزگار باشیم.

شهردار قم با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی در ایجاد صلح، صفا و امینت در کشور تصریح کرد: امینت امروز کشور نگهبانانی دارد که آنان در برخورد با برهم زنندگان امنیت، سبب رفاه و آسایش مردم می‌شوند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروزه دارای وظایف پرتعداد و پیچیده‌ای است، مطرح کرد: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عبادی و... حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه همکاری پلیس و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، یادآور شد: اقامه حق و عدالت از وظایف پلیس است و ما نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطح شهر نیازمند همراهی و حمایت مجموعه نیروی انتظامی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه