English

استاندار قم:

ارتقای کیفیت مهم‌ترین مؤلفه در رقابت با کالاهای خارجی است

استاندار قم با تاکید بر اینکه اهمیت ارتقای کیفیت تولید در راه‌یابی به بازار کشورهای هدف، گفت: بهبود کیفیت کالا با قیمت تمام‌شده مناسب مهم‌ترین مؤلفه در رقابت با کالاهای خارجی است.

ارتقای کیفیت مهم‌ترین مؤلفه در رقابت با کالاهای خارجی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در همایش روز ملی صنعت و معدن، بیان داشت: صنعت و تولید مانند خونی در رگ‌های جریان اقتصادی کشور است و باید از این عرصه به‌صورت مستمر حمایت و موانع تولید و اشتغال برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز با فشار اقتصادی و تحریم ظالمانه درصدد این هستند که مردم را خسته و دلسرد کنند اما آن‌ها در این توطئه شوم خود نیز ناکام خواهند ماند.

استاندار قم بابیان اینکه ایران قدرت اول منطقه است، گفت: امروز همه کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای می‌دانند که هیچ تصمیمی در منطقه غرب آسیا بدون مشارکت ایران به سرانجام نمی‌رسد.

آقامیری، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان با تمام ظرفیت خود در خدمت تولید، صنعت و فعالان اقتصادی است و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند.

وی بابیان اینکه مهار تورم بدون رشد تولید امکان‌پذیر نیست، گفت: برای رشد تولید باید موانع و مشکلاتی که پیش روی صنعتگران و واحدهای تولیدی وجود دارد برداشته شود.

استاندار قم گفت: در استان قم اجازه نخواهیم داد تا مدیر یا دستگاهی در حل مشکلات تولیدکنندگان تعللی بخرج دهد؛ تمام بانک‌ها نیز موظف هستند تا در خدمت تولید و صنعت باشند.

آقامیری ادامه داد: اگر بانکی در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کم‌کاری کند مدیر آن بلافاصله تغییر خواهد کرد و ما هیچ تعارفی با این قبیل از مدیران نداریم.

وی تاکید کرد: یکی از مباحثی که مجموعه مدیریت استان در برابر آن سکوت و مماشات بخرج نمی‌دهد، طولانی کردن روند صدور مجوز و بالابران هزینه‌های تولید است.

همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و طی آن تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی قم به بیان نکته نظرات خود پرداختند. تجلیل از واحدها و فعالان اقتصادی برتر استان از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه