English

فرمانده سپاه قم:

دشمن در فتنه‌های اخیر بدنبال به انزوا کشیدن سیاسی ایران بود

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: هدف اصلی دشمن در فتنه‌های اخیر، به انزوا کشیدن سیاسی ایران بود‌. با گذشت زمان، اهداف و برنامه‌های اصلی دشمنان از اجرای این فتنه‌ها آشکار خواهد ساخت.

دشمن در فتنه‌های اخیر بدنبال به انزوا کشیدن سیاسی ایران بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در آئین اختتامیه نمایشگاه یادیاران قم با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با پشت سر گذاشتن فتنه‌های بزرگ دشمن به اقتدار و عزت رسیده است، اظهار کرد: امروز با پشت سر گذاشتن فتنه‌های بزرگ دشمن که هر کدام برای از بین بردن یک نظام کافی بود، فائق شدیم. 

وی با تاکید بر اینکه تاریخ، سال‌ها بعد برنامه‌ها و اهداف اصلی دشمنان را از اجرای این فتنه‌ها آشکار می‌سازد یادآور شد: ملت ایران بار دیگر با توجه به اینکه دشمنان در یک جبهه متحد شدند، بازهم سر افراز شدند.

سردار موحد با بیان اینکه دشمن در فتنه‌های اخیر به دنبال به انزوا کشیدن سیاسی ایران بو‌د و ایران نقش موثری در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که امروز ایران اسلامی مثل نور در جهان و منطقه می‌درخشد.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه امروز در قدرت بازدارندگی به حدی رسیدیم که قدرت‌های بزرگ دنیا، صراحتاً جرات به تهدید ما را ندارند گفت: در اوایل جنگ، ما از همه لحاظغ تحریم بودیم و حتی قادر به تولید گونی و سیم خاردار هم نبودیم، اما امروز با تلاش و مدیریت جهادی به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها رسیدیم.

سردار موحد در پایان از زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، پاسداران و بسیجیان این ناحیه و همچنین دستگاه‌های دولتی، شهرداری ک شورای شهر قم، شرکت برق و گاز در همراهی برای برپایی نمایشگاه یادیاران تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه