English

سرلشکر ایزدی:

شهدای روحانی، الگو و الهام بخش رزمندگان در سال های دفاع مقدس بودند

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: شهدای روحانی، حقیقتاً الگو و الهام بخش رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بودند.

شهدای روحانی، الگو و الهام بخش رزمندگان در سال های دفاع مقدس بودند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرلشکر مصطفی ایزدی، چهارشنبه شب طی سخنانی در یادواره شهدا و مراسم خاطره گویی هفته دفاع مقدس که در پایگاه مقاومت بسیج اخلاق و معنویت از پایگاه های تابعه بسیج طلاب قم برگزار شد، با بیان این که شهدا، اُسوه ها و تابلوهای عزت مردم ما در برابر همه مردم جهان هستند، اظهار داشت: ایام هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که از شهیدان و حماسه ها و رشادت های آنان بگوییم به خصوص شهدای عزیز روحانی همچون شهید میثمی و شهید ردانی پور که این بزرگواران در جبهه های حق علیه باطل برای همه رزمندگان الگو و الهام بخش بودند.

وی ضمن بیان خاطراتی شنیدنی در رابطه با عملیات کربلای ۴ و ۵ گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش ها بود و ما در سال های دفاع مقدس نشان دادیم که با تکیه بر خدا و معنویت گرایی صحیح و بهره گیری از توان مردم در برابر دشمنی که ابرقدرت های شرق و غرب از او حمایت می کردند، ایستادیم و از حیثیت و آب و خاک و ارزش های خود دفاع کردیم.

سرلشکر ایزدی همچنین بر لزوم تبیین معارف و آموزه های برجای مانده از هشت سال دفاع مقدس برای آحاد مردم به خصوص نسل جدید آن هم با بهره گیری حداکثری از ظرفیت هنر و رسانه تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه