English

دادستان قم:

عاملان آتش‌سوزی عمدی بنگاه خودرو در قم دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری عوامل اصلی و مظنونان آتش‌سوزس عمدی بنگاه خودرو دراین استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تحقیقات اولیه علت اصلی این اقدام اختلافات شخصی و کینه‌توزی بوده است.

عاملان آتش‌سوزی عمدی بنگاه خودرو در قم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب بیان داشت: در پی وقوع آتش سوزی بنگاه خودرو در حوالی ساعت ۵ صبح مورخ ۲۴ شهریور در خیابان ۱۵ خرداد قم و بازتاب خبر آن در فضای مجازی تحقیقات فنی برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شد و با تشکیل پرونده و صدور دستورات قضایی بازپرس شعبه ۱۷ دادسرای قم ۴ تن از عوامل این پرونده شناسایی و روانه زندان شدند.

دادستان قم در خصوص نحوه وقوع این آتش سوزی بیان داشت: در ابتدا دو نفر از متهمان اقدام به تهدید و ربودن نگهبان ساختمان نیمه کاره مجاور نمایشگاه با خودروی خود می کنند و در این حین متهمان اصلی از طریق این ساختمان، وارد پشت بام نمایشگاه شده و با استفاده از دستگاه جوشکاری هوابرش درب ها را بریده و وارد ساختمان می شوند و پس از قطع دوربین های نمایشگاه با بنزین نمایشگاه را به آتش می کشانند و پس از متواری شدن این متهمان از محل، نگهبان را در خیابان های اطراف رها می کنند.

وی با اشاره به سرقتی بودن پلاک خودروی متهمان افزود: در این آتش سوزی هشت دستگاه خودرو خارجی اعم از سراتو، بی ام و، لکسوز، بنز، تویتا، مگان و سانتافه و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت و تمامی تجهیزات مغازه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در آتش سوختند.

وی احتراق عمدی بنگاه خودرو و سایر وسایل داخل آن، آدم ربایی و سرقت را از اتهامات متهمان این پرونده دانست و گفت: تحقیقات اولیه گویای اختلافات شخصی شاکی و متهم اصلی این پرونده می باشد.

دادستان قم با بیان اینکه با وجود در نظر گرفتن تمامی تمهیدات از سوی متهمان برای عدم شناسایی و از بین بردن سرنخ ها و مدارک اعم از سرقت دوربین های مداربسته، استفاده از پلاک سرقتی خودرو، پوشاندن کامل چهره و دیگر موارد با دستورات قضایی و اقدامات تخصصی و فنی عوامل انتظامی، متهمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر شدند هشدار داد: هر گونه اخلال در امنیت و آسایش مردم به طور کامل رصد و با مجرمان با قاطعیت برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه