English

فرمانده انتظامی استان قم:

همکاری پلیس و شهرداری قم در سطح قابل قبولی است/ساماندهی کاراژ ضایعاتی‌ها نیازمند عزم همگانی است

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات مشترک پلیس و شهرداری در راستای افزایش ضرایب ایمنی در سطح شهر گفت: خوشبختانه این همکاری‌ها در سطح قابل قبولی است.

همکاری پلیس و شهرداری قم در سطح قابل قبولی است/ساماندهی کاراژ ضایعاتی‌ها نیازمند عزم همگانی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست مشترک فرماندهی انتظامی استان و شهرداری قم، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جلساتی در راستای افزایش ضرایب ایمنی در سطح شهر اظهار داشت: خوشبختانه این همکاری‌ها در سطح قابل قبولی است.

وی با بیان اینکه با همکاری پلیس و شهرداری تعداد کشته‌های تصادفات بلوار غدیر در سال جاری به شدت کاهش داشته است، افزود: بنا بر گزارشات واصله، این همکاری‌ها سبب رضایتمندی در بین مردم شده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اجرای برخی پروژه‌های شهری نقش مهمی در کاهش حوادث و ایجاد امنیت دارد و شهرداری اقدامات مؤثری در این زمینه داشته است.

وی با اهمیت ساماندهی وضعیت ضایعاتی‌ها در شهر قم یادآور شد: شهرداری اقداماتی داشته ولی هنوز با اقدامات عملی فاصله داریم که نیاز است همه پای‌کار بیایند و جلوگیری و ممانعت از فعالیت آن‌ها و برخی نازیبایی‌ها در سطح شهر داشته باشند.

میرحیدری با بیان همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت در پارک‌ها و بوستان‌ها، بر لزوم تسریع در احداث پاسگاه انتظامی در بوستان علوی تأکید کرد و گفت: باید برای بوستان‌ها محدودسازی‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شود تا ضمن قابل‌کنترل بودن آن‌ها، از ایجاد مزاحت موتورسواران برای خانواده‌ها جلوگیری شود.

وی با تأکید بر تدوین و ایجاد تبلیغات محیطی مشترک برای مقابله با هنجارشکنی‌ها، هنر را وسیله‌ای برای بهبود انعکاس موضوعات دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه