English

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبرداد؛

خدمت‌رسانی تاکسیرانی قم به پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل‌ونقلی و سرویس‌دهی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با اربعین حسینی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.

خدمت‌رسانی تاکسیرانی قم به پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی با اشاره به خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی شهر قم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: ناوگان تاکسیرانی به شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران که در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت می‌کنند، با حداکثر توان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی گفت:  تعداد 200 دستگاه تاکسی و 20 دستگاه ون برای خدمات‌رسانی و جابجایی شهروندان و خانواده‌هایی که در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند، اختصاص داده‌شده است .

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اظهار کرد: سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی از درب دو مسجد مقدس جمکران به هسته مرکزی شهر است.

وی ادامه داد: شبکه‌های بی‌سیم 133 و 1829 سازمان تاکسیرانی برای سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به زائرین محترم در آماده‌باش کامل هستند.

به گفته طالبی، شماره تماس 36628800 ( واحد نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی ) و سامانه 137 شهرداری قم آماده دریافت شکایات ، پیشنهاد‌ها و انتقادات همشهریان عزیز است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه