English

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری قم:

شیوه‌نامه فرهنگی حجاب و عفاف در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تدوین می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری قم از تدوین شیوه‌نامه فرهنگی در سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: در حال طراحی و تدوین شیوه‌نامه‌ای در حوزه عفاف و حجاب هستیم تا به‌صورت ثابت در تاکسی‌ها نصب شود.

شیوه‌نامه فرهنگی حجاب و عفاف در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی در گفت‌وگویی گستردگی جامعه هدف در سازمان تاکسیرانی را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با دارا بودن بیش از 9 هزار راننده و کمک‌راننده بیشترین ارتباط را با شهروندان در جامعه دارد.

وی آموزش رانندگان تاکسی را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری دانست و افزود: سازمان در مورد آموزش رانندگان و کمک‌رانندگان به‌صورت جدی ورود کرده و در مرحله نخست ناظران خطوط و رانندگان تاکسی بانوان دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری قم از تدوین شیوه‌نامه فرهنگی در سازمان تاکسیرانی خبر داد و تصریح کرد: در حال طراحی و تدوین شیوه‌نامه‌ای در حوزه عفاف و حجاب هستیم تا به‌صورت ثابت در تاکسی‌ها نصب شود.

وی ادامه داد: همچنین فضای مجازی با بیش از 5 هزار عضو که در اختیار سازمان است، بستر مناسبی برای کارهای فرهنگی بوده و با هماهنگی معاونت اجتماعی ناجا پیام‌های ایجابی و سلبی در این بستر منتشر می‌شود.

طالبی در پایان یادآور شد: درصد بیشتر و قابل‌توجه‌ای از کسانی که از ناوگان تاکسیرانی استفاده می‌کنند بانوان هستند که تلاش شده از این فرصت برای ترویج فرهنگ و عفاف استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه