English

رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛

شهر قم آماده میزبانی از زائران اربعین

رئیس شورای اسلامی شهر قم در آستانه ایام اربعین، از آمادگی شهر قم در میزبانی از زائران خبر داد و گفت: علاوه بر شهر قم، مدیریت شهری در ارائه خدمات از مرز مهران تا کربلا به زائران آمادگی کامل دارد.

شهر قم آماده میزبانی از زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن محرری در یکصدمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت شهدای ترور اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تدوین عملکرد مدیران شهری بوده و باید از این فرصت در جهت امیدآفرینی استفاده کنیم.

وی حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در مساجد شهر را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتباط مستقیم و گفت‌وگوی رودرو با مردم یکی از عوامل ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه است که تا پایان هفته دولت ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، حضور مدیران شهری و استانی در کنار هم را در مساجد عامل رفع مشکلات دانست و بیان کرد: آگاهی از مشکلات مردم و حضور مدیران استانی و شهری در کنار هم به حل مشکلات و اتخاذ تصمیمات راهبردی کمک بسیاری می‌کند.

وی در ادامه به نقش مدیریت شهری در برگزاری پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در دو بخش میزبانی از زائران در شهر قم و ارائه خدمات از مرز تا داخل کشور عراق نقش مهمی داشته و امیدواریم میزبان خوبی برای زائران باشیم.

محرری از آمادگی مدیریت شهری در پذیرایی از زائران اربعین در مسیر رفت‌وبرگشت خبر داد و گفت: مواکب و اماکن اسکان برای زائران در شهر قم فراهم است.

وی در ادامه یادآور شد: خدمت به مردم مهم‌ترین رسالت مدیریت شهری بوده که در روزهای مناسبتی به‌صورت ویژه به آن توجه می‌شود و شهر قم میزبان خیل عظیمی از مسافران و زائران خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان خواستار تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی ورودی‌های شهر شد و خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید استاندار جدید قم و اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر، کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین کمیسیون خدمات شهری به‌صورت مشترک این مهم را پیگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه