English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

پویش "پاکیزگی ، نذر امسال من" اجرا شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای پویش با عنوان "پاکیزگی ، نذر امسال من" جهت دعوت به رعایت نظافت و پاکیزگی خبر داد .

پویش "پاکیزگی ، نذر امسال من" اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای  پویش «پاکیزگی، نذر امسال من» برای چهارمین سال متوالی اظهار کرد : این پویش به آموزش و ترویج جلوگیری از ریختن پسماند در معابر و محیط شهری و استفاده نکردن از ظروف یک‌بارمصرف تمرکز دارد.

وی یادآور شد: این پویش با هدف ضرورت مشارکت مؤثر و داوطلبانه شهروندان در نهادینه ساختن الگو‌های فرهنگی حفاظت از محیط‌زیست در سطح جامعه و کاهش آلودگی‌های محیط‌زیستی راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بیان کرد: استفاده از ظروف یک‌بارمصرف در میان شهروندان به‌ویژه در مناسبت‌هایی مثل ایام محرم، برای توزیع غذای نذری و چای و نوشیدنی در هیئت‌ها رواج پیدا کرده و متأسفانه برخی از شهروندان با ریختن این ظروف در معابر، علاوه بر آلودگی محیط شهری، به تولید بیش‌ازاندازه زباله‌های پلاستیکی نیز دامن می‌زنند، درحالی‌که این زباله‌ها بیشتر تجدیدناپذیر هستند.

میرابراهیمی گفت :  "در خیابان ها و معابر زباله نریزیم" ، "برای نذورات از ظروف پایه ی گیاهی استفاده کنیم " ، "از کتییه های پارچه ای استفاده کنیم" و ... از جمله پیام‌هایی است که در سال جاری منتشر شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه