English

معاون شهرداری قم:

طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم تدوین می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز بسیاری از الگوها و شاخص‌های زیست‌محیطی در شهر قم رعایت شده و از بسیاری از کلان‌شهرها در این حوزه جلوتر هستیم.

طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تدوین طرح جامع مدیریت پسماند در شهرداری قم اظهار داشت: این طرح در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم موردبررسی قرارگرفته است.

وی افزود: به‌زودی طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم مطرح‌شده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز بسیاری از الگوها و شاخص‌های زیست‌محیطی در شهر قم رعایت شده و از بسیاری از کلان‌شهرها در این حوزه جلوتر هستیم.

وی از عدم دفن مستقیم 700 تن زباله به‌صورت روزانه خبر داد و گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه امحا زباله در شهر قم وجود دارد و سایر شهرها می‌توانند از الگوهای زیست‌محیطی شهر قم استفاده کنند.

اصفهانیان مقدم در پایان تأکید کرد: برای رسیدن به 25 متر سرانه فضای سبز باید پساب موردنیاز شهرداری در اختیار ما قرار گیرد و شهرداری آمادگی توسعه فضای سبز را داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه