English

مدیر انتشارات کتاب جمکران عنوان کرد؛

عرضه چادر به بهترین قیمت در مسجد مقدس جمکران

مدیر انتشارات کتاب جمکران از عرضه چادر با قیمت زیر متوسط بازار در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد.

عرضه چادر به بهترین قیمت در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد حسنی با اشاره به سالروز واقعه کشتار مردم مشهد در مسجد گوهرشاد به دست رژیم پهلوی اظهار کرد: قیام خونین مسجد گوهرشاد از رخدادهای مهم حکومت رضاخان است، اظهار کرد: این واقعه مهم یادآور خروش مردم برای پاسداشت و صیانت از تاریخ و هویت ملی شان بود.

وی با اشاره به اینکه در 21 تیرماه 1314 مردم شهر مشهد در دفاع از حجاب، عفاف، حیا و نوامیس مسلمانان و همچنین در راستای مبارزه و مقابله با کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد تجمع و به این اقدام شوم اعتراض کردند، گفت: تاریخ این کشور نشان داده که ملت ما برای حفظ هویت ملی و عفاف و حجاب شجاعانه سینه خود را در مقابل گلوله های دشمنان سپر کرده و همواره در این مسیر پیروز میدان بوده است.

مدیر انتشارات کتاب جمکران با اشاره به آشوب های سال گذشته که به نام آزادی زنان در واقع به دنبال نابود کردن هویت دینی و تاریخی زن مسلمان بود، ابراز کرد: از جمله وظایف اهالی اندیشه و فرهنگ در این برهه حساس که دشمن با تمام وجود به میدان آمده این است که ‌نباید اجازه دهند  رویداد تلخ و البته تأثیرگذار و درس‌آموزی همچون قیام گوهرشاد، از ذهن و ضمیر جامعۀ مسلمان ایران پاک شود و ایرانیان از پندها و هشدارهای آن خود را محروم سازند.

حسنی با بیان اینکه یکی از موضوعت مطرح در حوزه حجاب و عفاف بحث اقتصادی است، تاکید کرد: گرانی چادر موضوعی است که در سال های اخیر بیش از هرچیز بر قامت بانوان ایرانی سنگینی می‌کند.

وی ادامه داد: قیمت‌های بالای ملزومات حجاب و عفاف به ویژه چادر گاها باعث شده برخی بانوان مانتوی بلند و پوشیده را جایگزین چادر کنند، در حالی که این حجاب برتر باید از همه لحاظ در دسترس بانوان قرار بگیرند و تبلیغ و تشویق به استفاده از آن شود و این در حالی است که مانتو و لباس‌های نامتعارف در بازارهای پوشاک کشورمان با قیمت‌های بسیار کمتر و مناسب‌تر به فروش می‌رسد.

مدیر انتشارات کتاب جمکران با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران از گذشته در حد توان در زمینه تولید و عرضه محصولات حجاب و عفاف با قیمت مناسب در فروشگاه های محصولات فرهنگی فعالیت کرده است، گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و هجمه به چادر و حجاب اسلامی و همچنین وضعیت اقتصادی نامناسب بسیاری از اقشار جامعه، با تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران بران شدیم سهمی در تولید و عرضه چادر به بانوان محجبه با قیمت مناسب داشته باشیم.

حسنی افزود: در این راستا در ایام پر خیرو برکت مباهله و همچنین گرامیداشت روز حجاب و عفاف، چادرهای تولیدی مسجد مقدس جمکران با قیمتی پایین تر از قیمت متوسط بازار در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی عرضه خواهد شد.

وی ضمن دعوت از خیرین برای حمایت از مسجد مقدس جمکران در این امر مهم خاطرنشان کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم گامی در جهت عرضه آسان و ارزان تر چادر به بانوان محجبه و زائران مسجد مقدس جمکران برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه