English

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم:

۱۵۰ جشن عید غدیر در سطح شهر قم برگزار شد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم موضوع عفاف و حجاب در شهرداری قم را دارای جایگاه ویژه‌ای دانست و گفت: به‌صورت ویژه در 7 بوستان شهر غرفه‌های فرهنگی و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

150 جشن عید غدیر در سطح شهر قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در نود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ، گزارشی از اقدامات شهرداری قم در دهه ولایت و امامت ارائه داد و اظهار داشت: شهرداری در تمام مراسم‌های روز عید غدیر نقش محوری ایفا کرد و پویش به عشق مولا علی(ع) به‌صورت گسترده در شهر اجرا شد.

وی توزیع 5 هزار پوستر در سطح شهر را یکی از اقدامات شهرداری دانست و افزود: در 150 نقطه شهر مراسم و جشن برگزار شد و کاروان ماشینی سازمان در همه مناطق شهر برنامه داشته و 50 نقطه شهر به‌صورت ویژه نورافشانی شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: برگزاری تجمع سادات، دیدار با خانواده شهدای سید، نصب تمثال شهدای سادات و فراهم کردن شرایط اطعام و مشارکت مردمی در جشن‌های عید غدیر امسال رویداد فوق‌العاده‌ای را برای شهر قم رقم زد.

وی نزدیکی هفته عفاف و حجاب نیز مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب در شهرداری قم جایگاه ویژه‌ای داشته و همکاری‌های زیادی با قرارگاه 19 دی در این خصوص می‌شود و در نوروز و ماه رمضان، در 15 بوستان شهر برنامه‌های ویژه‌ای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر با مشارکت ارگان‌های فرهنگی برگزار می‌شود و با توجه به کمک‌های خاص ریالی شهرداری، به‌صورت ویژه در 7 بوستان شهر غرفه‌های فرهنگی و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

وی برگزاری 10 عملیات فرهنگی در روز 13 آبان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در 10 بوستان حاشیه شهر برنامه‌های فرهنگی داشته و اجتماع بانوان محجبه در 10 ماه گذشته به‌خوبی برگزارشده است و طرح محراب شهر نیز در 5 محور اصلی که یکی از آن‌ها عفاف و حجاب است در تعامل با مساجد اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در پایان تأکید کرد: کمک‌ها و حمایت‌های شهرداری قم از گروه‌های جهادی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی ادامه خواهد داشت و شهرداری رسالت خود را در این حوزه فراتر از وظایف ذاتی خود انجام می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه