English

تجلیل از ۲۵ مادر جوان دارای سه فرزند و بیشتر و فعال عرصه‌های مختلف در قم

رویداد استانی شکوه مادری با تجلیل از 25 مادر جوان دارای سه فرزند و بیشتر و فعال عرصه‌های مختلف در قم به کار خود پایان داد.

تجلیل از ۲۵ مادر جوان دارای سه فرزند و بیشتر و فعال عرصه‌های مختلف در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم اختتامیه سومین رویداد شکوه مادری به همت آستان قدس رضوی و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان قم، جمعه شب در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم از 25 مادر جوان دارای سه فرزند و بیشتر که از نظر شاخص‌هایی همچون فعال اجتماعى، داراى مقالات علمى و پژوهشى، مخترع، حافظ قرآن، فرزندآوری پس از شرکت در دو رویداد قبلی و نامگذاری اسامی فرزندان به نام‌های رضا و معصومه، بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند تقدیر شد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم در این مراسم اظهار داشت: توجه به مقوله خانواده و فرزندآوری از ماموریت‌های مهم آستان قدس رضوی بوده که در این راستا تلاش کردیم از مادران جوان که در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعالیت داشته و کار و تلاش آنان مانعی برای تولید و تکثیر نسل نداشته تجلیل کنیم.

وی گفت: مادران منتخب توانسته‌اند در فرزندآوری خود را با شاخص‌های رویداد بزرگ شکوه مادری همتراز نمایند و الگویی مناسب برای فرهنگ‌سازی جامعه به سبک رضوی به دیگر خانم‌های جوان ارائه کنند.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام(ص) که فرمودند «أَکْثِرُوا الْوَلَدَ أُکَاثِرْ بِکُمُ الْأُمَمَ غَدا؛ بر تعداد فرزندان بیافزایید تا در روز قیامت به فزونی شما بر امت‌ها افتخار کنم» ابراز امیدواری کرد این مراسم سرآغازی برای رویداد چهارم شکوه مادری باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه