English

نگرانی برای تامین اقلام اساسی در قم وجود ندارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: نگرانی برای تامین اقلام اساسی در قم وجود ندارد.

نگرانی برای تامین اقلام اساسی در قم وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا حاجی رضا با اشاره به تامین و تنظیم اقلام اساسی و راهبردی در ایام نوروز و نیمه شعبان، تصریح کرد: در این زمینه گام های بلندی برداشته شد و کمبودی در سطح بازار احساس نشد.

وی  ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال کمبودی از نظر تامین میوه، گوشت، روغن، شکر و برخی کالاهای اساسی در این استان وجود نداشته است.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال با عنوان«تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین»، بیان کرد: یکی از بخش های مهمی که در راستای تولید و امنیت غذایی نقش مهمی دارد بخش کشاورزی است و این بخش یکی از مولفه های مهم در رسیدن به قدرت پایدار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم اضافه کرد: دستیبابی به امنیت غذایی پایدار برای استفاده از این قدرت بعنوان یکی از ابزارها و مولفه های قدرت، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان در این بخش برای افزایش تولید و میزان بهره وری است.

حاجی رضا، تصریح کرد: استفاده از توانایی شرکت های دانش بنیان سال آینده بصورت ویژه تر در سازمان جهاد کشاورزی قم مدنظر خواهد بود و ظرفیت های علمی و پژوهشی این شرکت ها برای تولید محصولات سالم و بهره وری بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه