English

اجرای گشت ویژه بازار شب عید در قم

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قم از اجرای گشت ویژه بازار شب عید در قم خبر داد.

اجرای گشت ویژه بازار شب عید در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا حاجی رضا افزود: کالاهای اساسی هدف در این گشت مشترک، شامل گوشت قرمز(دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم مرغ، آجیل و میوه است.

وی ادامه داد: هدف از این گشت های مشترک و اختصاصی حضور موثر در بازار، کنترل و آرامش بازار است و از ابتدای شروع این طرح در استان قم، گشت های مشترک و اختصاصی به صورت مستمر وضعیت عرضه کالاهای مصرفی را رصد و پایش می کنند.

حاجی رضا وضعیت تامین میوه شب عید را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به پیش بینی حضور زائران و مسافران نوروزی در این استان به خاطر تقارن مناسبت های ملی و مذهبی برای نوروز سال آینده ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب تامین و هم اکنون در انبارهای استان ذخیره شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قم اظهار داشت: با هماهنگی سازمان میادین شهرداری قم ۲۳ غرقه عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح استان قم پیش بینی شده و توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی، ابراز داشت: ذخیره شکر، روغن و برنج در این استان شرایط مطلوب و پایداری دارد و هر جا که در بازار مصرف احساس نیاز بیشتری باشد در اسرع وقت نسبت به کمبودهای احتمالی اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه