English

در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت ؛

تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) در آستانه نیمه شعبان

آیین تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) و آغاز فعالیت ستادهای خدمت‌رسانی شهرداری به زائران شهر مقدس قم در ایام نیمه شعبان و نوروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) در آستانه نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیین تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) با عنوان “هم‌عهد با ولایت” صبح امروز با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شهرداری قم، پورامینی قائم‌مقام تولیت و معاونین و خادمان مسجد مقدس جمکران و اعضای شورای اسلامی شهر قم در آستانه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر رفیعی در این همایش به تبیین ویژگی‌های مهدی یاوران پرداخت.

عباس ذاکریان معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم را ارائه کرد.

کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز در بخش از این جلسه از اجرای خدمات امسال با شعار «به عشق مهدی هواداریم» خبر داد.

محمدکاظم پورامینی قائم‌مقام تولیت مسجد مقدس جمکران دیگر سخنران این مراسم بود که ضمن تقدیر از زحمات شهرداری قم برای آماده‌سازی این شهر و میزبانی خیل عاشقان و منتظران حضرت ولی‌عصر(عج)، انجام این اقدامات با نیت الهی را عبادتی تأثیرگذار برای کارکنان شهرداری عنوان کرد.

رونمایی از پوستر «سین اول سلام» به‌عنوان شعار شهرداری در نوروز ۱۴۰۱، آغاز پویش ملی «هواداریم» به‌صورت کشوری و رونمایی از تابلوهای پویش فراملی هواداریم با ذکر یا مهدی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

از نکات زیبای این جلسه حضور کادر اداری، پاکبانان، رانندگان تاکسی و اتوبوس، آتش‌نشانان و باغبانان با لباس‌های کار مختص خودشان در این مراسم معنوی بود.

همخوانی گروه بین‌المللی میعاد، شعرخوانی مشترک کارکنان شهرداری و مداحی نیز ازجمله برنامه‌هایی بود که در این همایش انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه