English

۷ غرفه عرضه مایحتاج زائر در مسجد مقدس جمکران جانمایی و مستقر خواهد شد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۷ غرفه عرضه مایحتاج زائر در مسجد مقدس جمکران جانمایی و مستقر خواهد شد.

 ۷ غرفه عرضه مایحتاج زائر در مسجد مقدس جمکران جانمایی و مستقر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: هفت غرفه عرضه مایحتاج زائر در مسیرهای مواصلاتی به مسجد مقدس جمکران، جانمایی و مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص در این غرفه‌ها در مکان‌های مختلف مسجد مقدس جمکران گفت: ایستگاه شماره یک در مقابل درب یک جنب پارک‌سوار شماره یک؛ ایستگاه شماره دو در مقابل درب ۲ جنب دارالشفاء؛ ایستگاه شماره سه در جنب درب ۲؛ ایستگاه شماره چهار در مقابل درب ۳؛ ایستگاه شماره پنج در میدان آل یاسین؛ ایستگاه شماره ۶ مقابل پارک‌سوار ناظم زاده و ایستگاه شماره هفت در بلوار پیامبر اعظم (ص) جنب ستاد تسهیلات زائرین، جهت تأمین تسهیلات رفاهی موردنیاز و تأمین اقلام و مایحتاج زائرین در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، خدمت‌رسانی بی‌منت را اساس و رکن اصلی فعالیت در سازمان معرفی و افزود: باید در همه حال، نسبت به ارائه خدمات موردنیاز آمادگی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم روند کیفی خدمات خود را افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه