English

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید از ۱۶ الی ۲۲ اسفندماه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برنامه‌های این بنیاد را از ۱۶ الی ۲۲ اسفندماه تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید از ۱۶ الی ۲۲ اسفندماه

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند نشست خبری، با اشاره به اینکه برنامه‌های بنیاد شهید از ۱۶ اسفندماه تا ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت؛ اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از سوی مدیران بنیاد شهید و مدیران دستگاه‌های استان، تماس تلفنی خادمان شهدا با خانواده ها، تکریم بازماندگان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ازجمله برنامه‌هایی است که در این مدت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین کاشت ۶۰۰۰ هزار نهال به نام  ۶۰۰۰ شهید استان قم، فراخوان اهدای خون هر نفر به نام و یاد یک شهید، ایجاد یادمان شهدا، گردهمایی پرسنل و تکریم خادمان شهدا از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهداست.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار شهادت با اشاره به اینکه در این ایام نشستی نیز با ائمه جمعه برگزار شد، مطرح کرد: همچنین درنظر داریم طی دیدار با مراجع عالی‌قدر و مسئولان استانی، عملکرد یک‌سال گذشته بنیاد شهید را نیز ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی، نورافشانی در شب ۲۲ اسفندماه در گلزار شهدا و ایجاد فضای تبلیغ در سطح شهر نیز جزو برنامه‌های ما است، عنوان کرد: در ادامه نیز شاهد برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ایثارگران، مسابقات فوتسال چند جانبه فرزندان شهدا، ایثارگران و پرسنل بنیاد، همایش دشت پیمایی و اجرای مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشی ملی و بین المللی خواهیم بود.

هنرمند با اشاره به اینکه در طول زمان ارزش جانفشانی و رشادت‌های شهدا و ایثارگران را بیشتر درک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران، رزمندگان اسلام، شهدا، جانبازان و آزادگان با ایستادگی خود و خانواده معظم شهدا و ایثارگران با صبر و بردباری و ایثار باعث شدند تا انقلاب اسلامی در مقابل چشمان حیرت زده دنیا به پیروزی برسد و استمرار یابد و در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هرچه در مسیر خدمت به شهدا و ایثارگران گام برداریم، کم است، تصریح کرد: اکنون شاهد اقدامات هماهنگ و منسجم حوزه های مختلف مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، امروز آنچه از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان شاهد هستیم حاصل این انسجام و هماهنگی همه دستگاه فرهنگی و سایر دستگاه‌های دغدغه مند در امر نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه