English

تشدید کنترل‌های بهداشتی در قم برای ایام نیمه شعبان

استاندار قم از تشدید کنترل‌های بهداشتی در قم برای ایام نیمه شعبان خبر داد.

تشدید کنترل‌های بهداشتی در قم برای ایام نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم در تالار کرامت استانداری اظهار داشت: مبنای همه مصوبه‌ها و تصمیم‌گیری‌های استانی، رنگ‌بندی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: فارغ از موضوع رنگ‌بندی و اینکه رنگ کرونایی استان زرد یا قرمز باشد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک ضرورت محسوب می‌شود.

استاندار قم با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نیمه شعبان خاطرنشان کرد: در هفته آخر سال و به‌ویژه از روز ۲۲ اسفندماه به بعد، شرایط متفاوتی را در استان داریم.

شاهچراغی یادآور شد: بخشی از کار در ایام پایانی سال مربوط به راهنمایی زائران و معرفی قم به آنها می‌باشد، اما بخش عمده فعالیت ما توصیه‌های بهداشتی است، باید ظرف این دو هفته کنترل‌ها را تشدید کنیم، ولی مبنای تعطیلی‌ها دستورالعمل ستاد کرونا است.

شاهچراغی بیان داشت: باید در این مدت باقیمانده تا سال جدید، صداوسیما به منظور آگاهی بخشی عمومی، گزارشی را از رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی و تیم تحت نظر آن تهیه و پخش کند.

استاندار قم با بیان اینکه همه مجموعه‌های استان برای جشن‌های میلاد امام زمان (عج) هماهنگ باشند بیان کرد: برای تامین ماسک مورد نیاز نیز باید در سطح ملی اطلاع‌رسانی شود، تا هرکس به جمکران مشرف می شود با خود ماسک به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه