English

جابجایی مسافران با سرویس‌دهی ۱۰۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی مسافران با سرویس‌دهی ۱۰۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری خبر داد.

جابجایی مسافران با سرویس‌دهی ۱۰۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید رضا حسینی با اشاره عملکرد این سازمان در سال جاری اظهار داشت: یک‌میلیون و ۲۹۲ هزار و ۷۸۱ نفر در ۱۰ ماهه سال جاری از پایانه‌ها و پارک‌سوارهای این سفر جابجا شده‌اند.

به گفته وی، این جابجایی مسافران با سرویس‌دهی ۱۰۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: کلیه پایانه‌ها و پارک‌سوارهای این سازمان همه‌روزه و به‌صورت شبانه‌روزی در امر جابجایی مسافر به زائرین و مسافرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۳ هزار زائر عراقی از خدمات سازمان پایانه‌ها بهره‌مند شده‌اند، ابراز کرد: پارک‌سوار شمالی را می‌توان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پارکینگ ماشین‌های سنگین استان نام برد که روزانه بالغ‌بر ۱۵۰ دستگاه خودروی سنگین از همه خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند می‌شوند و هر هفته روزهای سه‌شنبه این پارک‌سوار پذیرای زائرین مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر هستند.

حسینی از تکمیل و ساماندهی طرح میدان ۷۲ تن جهت شرکت‌های مسافربری خبر داد و افزود: از طریق نصب دوربین از ابتدای سال ۱۴۰۱ این پایانه ساماندهی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه