English

معاون شهرداری قم:

هوشمندسازی ۱۰ تقاطع در دستورکار شهرداری قرار گرفت

معاون شهرداری قم از اجرای طرح هوشمندسازی 10 تقاطع شهر در فاز نخست این طرح خبرداد.

هوشمندسازی 10 تقاطع در دستورکار شهرداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، عباس ذاکریان با اشاره به طرح جامع حمل و نقل شهر قم، اظهار کرد: این طرح جامع در افق پنج ساله و 15 ساله در حال بازنگری است، همچنین تدوین طرح جامع دوچرخه قم به دانشگاه صنعتی قم واگذار شده است و در این طرح به ابعاد توسعه همه جانبه دوچرخه پرداخته می‌شود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: احداث سه پارک ترافیک در شهر قم در دستور کار شهرداری است، این پارک‌ها در مکان‌هایی همچون پردیسان و بوستان جوان احداث می‌شود، پیش از این هم پارک ترافیکی در اردوگاه 15 خرداد آموزش و پرورش توسط شهرداری قم ایجاد شد.

عباس ذاکریان با اشاره به طرح هوشنمدسازی تقاطع‌ها، اظهار کرد: در نظر داریم با اجرای این طرح عقب ماندگی‌های شهر قم را جبران کرده و در فاز نخست هوشمندسازی 10 تقاطع را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت تقاطع‌های شهر قم، اظهار کرد: استاندارد سازی 10 تقاطع در این شهر در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، طرح‌های این تقاطع‌ها با جزئیات آماده است و به دنبال اجرای این طرح‌ها در سال آینده هستیم.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: اجرای مطالعات پیاده روسازی پیوسته در شهر قم به صورت بلوک بندی در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، در نخستین گام به دنبال اجرای این مطالعات در خیابان صفائیه هستیم و اولویت در این زمینه با هسته مرکزی شهر است.

ذاکریان خاطرنشان کرد: پارکینگ زخم کهنه شهر قم است و طی سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه در شهر رخ نداد، در زمینه تملک برای احداث پارکینگ در شهر قم موفق نبودیم، اکنون به دنبال احداث پارکینگ در زیر سطح معابر شهر هستیم و این طرح در سال آینده به مرحله اجرا می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه