English

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب در پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد قم برگزار می‌شود.

دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب با اشاره به اینکه برگزاری این المپیاد در قم، اظهار کرد: این المپیاد در بیش از 100 مسجد شهر مقدس قم و با حضور بیش از 6000 نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر مساجد توسط سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود .

مقیمی تصریح کرد: رونمایی از پوستر این رویداد بزرگ ورزشی هم‌زمان با نماز جمعه قم در مصلی قدس و با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌ جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سرمست استاندار قم و جمعی از مدیران استان انجام شد.

وی ادامه داد: این سلسله مسابقات ورزشی همزمان با دهه بصیرت آغاز و از برگزیدگان آن در دهه مبارک فجر تقدیر می‌شود، این المپیاد در متن محلات و مساجد و به‌ صورت مسابقات محلی، منطقه‌ای و در نهایت شهری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: سال گذشته 5000 نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در اولین دوره این مسابقات شرکت کردند و با تمهیدات صورت گرفته و مشارکت سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 6000 نفر از شهروندان در این المپیاد به رقابت بپردازند.

مقیمی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه