English

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

خانواده معظم شهدا مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: خانواده شهدا تمام عمر گرانمایه خویش را صرف دفاع از آرمانهای شهدا کردند و مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی شدند.

خانواده معظم شهدا مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در پی اجرای طرح دیدار از والدین معظم شهدای بالای 90 سال استان با حضور در بخش سلفچگان قم روستاهای گلستانه و حسن آباد گفت: خانواده شهدا تمام عمر گرانمایه خویش را صرف دفاع از آرمانهای شهدا کردند و مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی شدند.

وی افزود: ایشان همواره به  این شهادت ها افتخار نمودند و در این راه ثابت قدم ماندند و لحظه ای از ارزشهای اسلامی و آرمانهای شهدا فاصله نگرفتند.

سردار سید جواد هاشمی ادامه داد: خانواده شهدا همواره مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهایی هستند که شهدا برایش خون دادند و امروز با وجود کهولت سن همچنان الگوهای شایسته ایستادگی و مقاومت هستند.

وی اضافه کرد: دیدار این عزیزان مایه دلگرمی مسوولان در خدمت به ملت و مملکت اسلامی است،‌ ایشان در تمام سالهای حیات خویش با صبر و ایثار و پایداری بر ارزشها تندیس ایثار و فداکاری شدند.

سردار هاشمی تاکید کرد: ایشان با ساده زیستی و قناعت ،‌انسانهای بزرگی را در دامان خود پرورش دادند که در تاریخ ایران اسلامی افتخار آفریدند و امروز با وجود کهولت سن همچنان بعنوان سرمایه عظیم انسانی و تاثیر گذار در نظام اسلامی می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه