English

امام جمعه قم:

شهدا رفتند تا مکتب اهل بیت (ع) باقی بماند

امام جمعه قم گفت: شهدا جان خویش را تقدیم کردند تا مکتب اهل بیت ع) در این کشور باقی بماند آنها با خدا معامل کردند و شما نیز به این شهادتها افتخار کنید.

شهدا رفتند تا مکتب اهل بیت (ع) باقی بماند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، همزمان با  هفته دولت امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از خانواده شهیدان بیطرفان، لطفی و باطنی دیدار کردند.

امام جمعه قم در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهدا جان خویش را تقدیم کردند تا مکتب اهل بیت ع) در این کشور باقی بماند آنها با خدا معامل کردند و شما نیز به این شهادتها افتخار کنید.

وی افزود: شهدا نه برای دنیا و منصب های آن بلکه برای دین ، اسلام و اهل بیت (ع) جان خویش را فداکردند .

آیت الله سعیدی اضافه کرد: شهادت تنها هجرت ارزشمندی است خانواده شهدا به این شهادت ها افتخار می کنند و نام شهید برای همیشه جاودانه می ماند.

وی ضمن تبریک هفته دولت و تقارن آن با ایام ذی الحجه و اعیاد مسلمین گفت: اکنون فرصتی به دولتمردان داده شده تا در راستای خدمت به خلق خدا گام های موثری بردارند.

برجام حرکت تاثیر گذاری بود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دشمنان امروز تلاش دارند در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی بایستند، برجام حرکت تاثیر گذاری بود که امروز دولتمردان آمریکا تلاش دارند این پیمان را برهم بزنند و از آن عصبانی هستند.

وی همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ذی الحجه و اعیاد مسلمانان گفت: در سال 66 و دو سال پیش زائران مظلوم بیت الله الحرام در راه زیارت خانه خدا به شهادت رسیدند، خداوند روحشان را قرین رحمت قراردهد.

آیت الله سعیدی افزود: خانواده شهدا به بزرگداشت این ایام سزاوارتر هستند، چرا که شهدای عظیم الشان ما همه تلاششان حفظ راه و مکتب اهل بیت (ع) بود.

استاندار قم نیز در دیدار با خانواده شهدا گفت: امروز افتخار دیدار با شما خانواده شهدا همزمان با هفته دولت را داشتیم امید است بتوانیم در مسیر شهدا خدمت گذار ملت باشیم.

وی افزود: دعای خیر شما خانواده معظم شهدا موجب دلگرمی و حرکت مسوولان به سمت تعالی و موفقیت است.

صادقی تاکید کرد: امید است بتوانیم در مسیر شهدا و در راه اهداف شهدا قرار گیریم و با الگو گیری از شهدا در راه خدمت به نظام اسلامی گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه