English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد:

صدور پروانه بهره‌برداری ویژه خودروهای دیزلی گازوییل‌سوز کشور در قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه ثبت‌نام صدور پروانه برای خودروهای دیزلی گازوییل‌سوز باری کشور در قم دنبال می‌شود، گفت: تا کنون دو هزار خودرو دیزلی باری از زیر سه تن تا 70 تن برای دریافت پروانه ثبت‌نام کرده‌اند.

صدور پروانه بهره‌برداری ویژه خودروهای دیزلی گازوییل‌سوز کشور در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای نخستین بار طرح نوسازی وانت‌بار در قم پیگیری می‌شود، افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده رونمایی از نوسازی وانت‌بارها در سطح کشور طی یک ماه آینده با محوریت قم دنبال می‌شود که در این طرح دو وانت نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز و مزدا تک کابین و دو کابین به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دستگاه نیسان 33 میلیون تومان و برای مزدا 30 میلیون درنظر گرفته شده است، اضافه کرد: تسهیلات بانکی 20 میلیون تومانی با سود هشت درصد برای بازسازی وانت‌بارها درنظر گرفته شده و ارزش خودرو اسقاطی زیر سه تن چهار میلیون و بالای سه تن نیز 6 میلیون تومان تعیین شده است تا افراد بتوانند نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام کنند.

مرتضی عزتی خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت گازوییل برای خودروهای دیزلی باری بر مبنای پیمایش به آنها داده می‌شود به همین علت این سهمیه به افراد اختصاص داده می‌شود که خودروی آنها دارای پروانه بهره‌برداری باشد.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام صدور پروانه برای خودروهای دیزلی گازوییل‌سوز باری کشور در قم دنبال می‌شود، تصریح کرد: دو هزار خودرو دیزلی باری از زیر سه تن تا 70 تن ثبت‌نام کرده‌اند و با تفاهم نامه‌ای که با اداره پست منعقد شده، ثبت‌نام آنها با استفاده از پست بانک انجام و مدارک آنها در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم بررسی می‌شود تا بتوانیم پروانه فعالیت این خودروها را صادر کنیم.

عزتی یادآور شد: سازمان شهرداری‌های کشور با انجام برنامه‌ریزی‌های جامع در سطح کلان کشور سازمان‌های تاکسیرانی شهرداری‌های کرج و قم را به عنوان معین کل کشور برای صدور پروانه خودروهای دیزلی گازوییل‌سوز باری انتخاب کرده است به این معنا که این نوع خودروها که در دیگر شهرهای کشور فعالیت دارند باید پروانه خود را از قم دریافت کنند.

وی از مراجعه روزانه 20 تا 30 نفر به سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در راستای صدور پروانه بهره‌برداری خودورهای دیزلی یاد کرد و ادامه داد: متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح صدور پروانه خودروهای دیزلی باید به سایت « utcms.ir» و برای ثبت‌نام در طرح بازسازی وانت‌بارها باید به سایت«khodrofarsoodeh.com» مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه